הנגשת העיצוב למפתחים תאפשר פיתוח מוצר מדויק יותר ללקוח ולמשתמשים.
אז איך עושים את זה?
Stay inspired.
highlights
יישום תהליך טרנספורמציה דיגיטלית, מקצה לקצה, במור בית ההשקעות
כאשר בית ההשקעות מור חווה צמיחה עסקית שדרשה שדרוג של הנכסים הדיגיטליים והטכנולוגיים שברשותו, הבחירה באמן דיגיטל כשותף לתהליך הייתה טבעית. קראו למה.
סליחה על השאלה? איך זה לעבוד בחזית הדיגיטל של ישראל?
רוצים לפתח מוצרים דיגיטליים חדשניים לחברות המובילות בישראל כמו בנק הפועלים, שופרסל ו-yellow?
כיצד דיגיטציה של תהליך הערכת הסיכונים שיפרה את התוצאות העסקיות של AIG באופן מיידי
דיגיטציה ואוטומציה של תהליך החיתום בענפי ביטוח מורכבים
למקומות, היכון, רוץ: כך תריצו תהליך Design Sprint שמייצר תוצאות
האם נכון ליישם את התהליך Design Sprint ואם כן, איך עושים את נכון.
תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית בעולם המסמכים
איך המעבר לחשבוניות ירוקות (במייל) תורם לציוויון השמירה על הסביבה, הורדת עלויות, ונותן מענה לנושא הנגישות
לא חייבים לשלם על טעויות: איך מייצרים ממשק משתמש שמשרה ביטחון?
לא חייבים לשלם על טעויות- תכנון מונע טעויות הוא מפתח לממשק משתמש שמשרה ביטחון, ריכזנו עבורכם 4 אלמנטים מרכזיים שיש להכניס לאפיון הממשק ואשר יעשו למשתמשים חיים קלים ויגרמו להם לבטוח במוצר.
טרנספורמציה דיגיטלית בעולם האיקומרס
עדיליי דן, מנהלת מוצר שופרסל Online , שיתפה את “אמן דיגיטל” במהלכים החשובים שהובילו להקמת יחידת האיקומרס בחברת שופרסל לפני שנתיים ולאן המגמה הולכת.
תכנון מסע לקוח: 5 הטעויות הנפוצות שיכולות לפגוע בחוויית המשתמש
רגע לפני שיוצרים את מסע הלקוח, כך תימנעו מהטעויות שעושות את ההבדל בין לקוח מרוצה לבין טעם חמוץ בפה. קצת מהניסיון של אמן דיגיטל במאמר זה :
פתרונות דיגיטליים חדשניים בשוק רכבי יד שנייה
צוות אמן דיגיטל מבשר על חידוש מרגש שיאפשר בעתיד לרכוש רכבי יד שנייה מבלי לעזוב את הבית