לא חייבים לשלם על טעויות- תכנון מונע טעויות הוא מפתח לממשק משתמש שמשרה ביטחון, ריכזנו עבורכם 4 אלמנטים מרכזיים שיש להכניס לאפיון הממשק ואשר יעשו למשתמשים חיים קלים ויגרמו להם לבטוח במוצר.
insights center
Stay inspired.
pick a category
highlights
טרנספורמציה דיגיטלית בעולם האיקומרס
עדיליי דן, מנהלת מוצר שופרסל Online , שיתפה את “אמן דיגיטל” במהלכים החשובים שהובילו להקמת יחידת האיקומרס בחברת שופרסל לפני שנתיים ולאן המגמה הולכת.
תכנון מסע לקוח: 5 הטעויות הנפוצות שיכולות לפגוע בחוויית המשתמש
רגע לפני שיוצרים את מסע הלקוח, כך תימנעו מהטעויות שעושות את ההבדל בין לקוח מרוצה לבין טעם חמוץ בפה. קצת מהניסיון של אמן דיגיטל במאמר זה :
פתרונות דיגיטליים חדשניים בשוק רכבי יד שנייה
צוות אמן דיגיטל מבשר על חידוש מרגש שיאפשר בעתיד לרכוש רכבי יד שנייה מבלי לעזוב את הבית
בנק ירושלים: ממשק המשתמש שגורם ללקוח ללכת עד הסוף
האתגר: לפשט את תהליך קבלת ההלוואה בדיגיטל בנק ירושלים שם לעצמו למטרה אסטרטגית בשנים האחרונות להרחיב משמעותית את הנוכחות הדיגיטלית והחוויה בדיגיטל.
אסטרטגיה דיגיטלית – איך עושים את זה נכון?
קחו 15 אנשי מפתח מתחומים שונים בארגון, שימו אותם איתנו בחדר אחד לכמה שעות עם 20 חבילות post-it בצבעים שונים.
מה תקבלו?